توزیع ۱۵۵۰ تن کود شیمیایی در بین بهره برداران بخش کشاورزی 

احمد مشایخی گفت:: در۴ ماهه نخست سال جاری یکهزار و ۵۵۰ تن کود شیمیایی اوره از کارخانه های پتروشیمی داخلی خریداری شد و به تناوب به منطقه در حال  حمل است و با هماهنگی و نظارت  سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بین بهره برداران بخش کشاورزی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «احمد مشایخی» گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری یکهزار و ۵۵۰ تن کود شیمیایی اوره از کارخانه های پتروشیمی داخلی خریداری شد و به تناوب به منطقه در حال  حمل است، ماحصل خرید توسط شرکت تعاونی های تحت پوشش این مدیریت  با هماهنگی و نظارت  سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بین بهره برداران بخش کشاورزی توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان بیان کرد: کودهای شیمیایی توزیع شده از نوع اوره بوده است که در بین کودهای شیمیایی مصرفی در ایران کود اوره دارای بالاترین میزان مصرف  می باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام جهش تولید، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت عظیم بخش کشاورزی جنوب کرمان شبکه تعاون روستایی منطقه جیرفت و کهنوج در حال تامین کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان منطقه بوده از این رو با حمایت از کشاورزان و روستائیان به دنبال تحقق شعار سال هستیم.

مشایخی با تاکید بر این نکته که تامین به موقع نهاده های کشاورزی باکیفیت موجب بازدهی بیشتر مزارع و رضایت مندی قشر مولد می‌شود  شد، افزود: تامین مایحتاج کشاورزان یکی از دغدغه های اصلی تعاون روستایی است تا چرخه تولید دستخوش کاستی نشود.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: ارائه این خدمات می‌تواند به اقتصاد روستائیان و کشاورزان کمک شایانی کرده و آنان را از رفت و آمدهای پرهزینه و زمان‌بر دور نگه دارد.

وی در خاتمه یاد آور شد: سال گذشته نیز بیش از ۲ هزار تن کود شیمیایی توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان تامین و توزیع شد.

کد خبر 951566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha