مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت برخط پاسخگوی مشکلات مردم هستند

رزم حسینی با اشاره به این که سامانه الکترونیکی سامد حدود چهار سال است که در استان فعالیت می کند، گفت: بیشتر مدیران دلسوز هستند و می‌خواهند مشکلات را حل کنند. اگر مدیری نخواهد این کار را انجام دهد با وی برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم حسینی» امروز (31 تیر) بعد از پاسخگویی تلفنی به مشکلات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) در میان خبرنگاران حضور پیدا کرد و گفت: در این سامانه به طور میانگین به ۳۰ تماس شهروندان در مدت یک ساعت و نیم پاسخ داده می شود؛ مردم بیشتر مشکلات خود در زمینه کرونا، نیاز به تسهیلات، اشتغال و مشکلات اداری را مطرح می کنند.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان این که تسهیلات ارزان قیمتی در استان وجود دارد که مردم می‌توانند با نرخ سود کمتر از آنها استفاده کنند؛ افزود: بیشتر مدیران دلسوز هستند و می‌خواهند مشکلات را حل کنند. اگر مدیری نخواهد این کار را انجام دهد با وی برخورد خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: بر اساس زمان بندی مشخص، مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان هستند؛ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" هم‌اکنون حدود چهار سال است که در استان فعالیت می کند.

کد خبر 951593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha