رسانه در مردمی سازی تبلیغ نقش آفرین باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: رسانه در تراز انقلاب اسلامی در مردمی سازی امر تبلیغ نقش ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام مهدی حسنی سه شنبه (31 تیر ) در جمع خبرنگاران شهادت امام نهم شیعیان امام محمد تقی ( را تسلیت گفت و افزود: امام جواد(ع) فرمودند" شهوت ها را از خود دور کن و با هوای نفس مخالفت کن و بدان که تو از چشم خداوند پنهان نیستی " لذا انسان هر لحظه باید خداوند را ناظر بر اعمال خود ببیند و همواره بدانیم که عالممحضر خداست و اعمال، کردار و رفتار ما را مشاهده می کند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: اگر خود را منزه کنیم و تقوای مورد تأکید امام جواد (ع) را در زندگی به کار ببریم قطعاً خیلی از گرفتاری های امروزی که دامن گیر بشر شده کمرنگ می شود و کاهش می یابد و جامعه به سمت سلامتی و پویایی حرکت می کند.

 

 

وی تصریح کرد: اهل بیت (ع) سفارش کردند که انسان ها به اعمال و رفتار خود توجه داشته باشند و این توجه همان رعایت تقوا و پرهیز از انجام معاصی و خود را در معرض خدا دیدن است.

 

 

حجت الاسلام حسنی در بخشی از سخنانش به تبلیغ دین اسلام و پیام دوّم تبلیغ  برگرفته از گام دوّم انقلاب وبیانیه رهبری اشاره کرد و گفت: گام دوّم تبلیغ در راستای ایجاد تحول در عرصه تبلیغ است لذا سازمان تبلیغات اسلامی هم تبلیغ را در ابعاد سنتی و مُدرن در دست اجرا دارد.

 

 

وی تصریح کرد: هدف، مردمی سازی تبلیغ است مردم به نوعی خود را مبلغ ارزش های دین مبین اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بدانند و در میدان باشند و به گونه های مختلفی تبلیغ کنند.

 

 

حسنی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان برای تحقق این امر مهم  جهت ایجاد تحولات برنامه هایی را در دستور کار دارد.

 

 

وی یکی از برنامه ها را فعالیت در عرصه مجازی و رسانه با راه اندازی شبکه های سایبری عنوان و بیان کرد: امروز مرز حضور در فضای مجازی شکسته شده است و کودکان تا سالمندان با استفاده از موبایل و فضای مجازی اطلاعات خود را افزایش می دهند که اینجا تکلیف و وظیفه بر ما سنگین شده است.

 

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: سانه تراز  انقلاب اسلامی باید رسانه ای باشد که در جهت مردمی سازی امر تبلیغ نقش بارز و برجسته ای ایفا کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند " امروز تأثیر رسانه، هنر و شبکه های اطلاع رسانی از موشک و بمب اتم بیشتر است " لذا این سخن تکلیف را مشخص کرده است، انسان های دغدغه مند نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از این سخن استفاده کنند و با راه اندازی شبکه های سایبری و مجازی فضا را برای دشمن ناامن کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان هم در بحث فضای مجازی ورود کرده و به همین منظور قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی را در محل این اداره راه اندازی کردیم.

 

 

حجت الاسلام حسنی گفت: بیش از 200 مبلغ داریم که در مساجد فعالیت دارند و از همین ظرفیت ها در این قرارگاه استفاده خواهیم کرد و در فضای مجازی و سایبری با تولید محتوا و پیام های ارزشمند تبلیغی به ارائه راهکارهای مفید مسائل سبک زندگی، مناسبت های مذهبی، پیشگیری از کرونا، حجاب و عفاف، کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و ... فعالیت خواهند کرد تا در جامعه مفید واقع شود.

کد خبر 951670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha