حضور اعضای کمیسیون آموزش در دانشگاه فنی و حرفه‌ای / تأکید کمیسیون بر سهولت ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور نمایندگان این کمیسیون در ساختمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت در کارگروه راهبردی و سیاستگذاری شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «امیرحسین فلاحی» با اشاره به حضور  اعضای کمیسیون در ساختمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت در کارگروه راهبردی و سیاستگذاری شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی، اظهار کرد: این بازدید به منظور تقویت حوزه فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزش به عمل آمد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست کارگروه راهبردی و سیاستگذاری شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی دکتر صالحی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و دکتر سپهر دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی گزارش مفصلی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کردند.

وی یادآور شد: در ادامه این نشست رئیس و اعضای کمیسیون نیز بر ضرورت توجه به رشته‌های مهارتی به ویژه از دوران آموزش و پرورش تأکید کرده و راه یابی فارغ التحصیلان فنی و حرفه‌ای به بازار را یک ضرورت دانستند.

فلاحی یادآور شد: همچنین بر ضرورت اختصاص بودجه متناسب با برنامه‌های شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی نیز در این نشست تأکید شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: نهایتا کمیسیون آموزش آمادگی خود را نسبت به انجام هر گونه همکاری برای رشد و ارتقای حوزه مهارتی و فنی و حرفه‌ای اعلام کرد و مقرر شد هر عضو کمیسیون دغدغه یک بخش از حوزه‌های 13 گانه بخش آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی کشور را دنبال کند./

کد خبر 951694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha