نماز جمعه جایگاه حمایت از دین مبین اسلام و نظام است

یکی از اساتید حوزه علمیه اصفهان حضور جوانان در نماز جمعه راموجب عقب نشینی دشمنان و خنثی شدن توطئه های آنان ذکر کرد و گفت: نماز جمعه جایگاه حمایت از دین مبین اسلام و نظام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازسنندج، حجت الاسلام سید محمد فلسفی، از اساتید حوزه علمیه اصفهان امروز(8دی) در همایش بزرگ نماز که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز برگزار شد، نماز را از واجبات دین مبین اسلام دانست و گفت: به جای آوردن این مهم در دین اسلام موجب رسیدن انسان به کمالات خواهد شد.


وی نماز را سکوی اولین تمام خوبی ها ذکر کرد و افزود: هرکس که بتواند فرمان خدا یعنی نماز را به جای آورد، در دنیا و جهان آخرت رستگار می شود.


وی در ادامه افزود: نماز جمعه جایگاه حمایت از دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و این فریضه مهم جایگاه آگاهی بخشی به مردم و جامعه و نیز تبعیت از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است.


حجت الاسلام فلسفی، امر به معروف و نهی از منکر را موجب تقویت دین اسلام و خنثی کردن توطئه های دشمنان بر علیه دین و میهن اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی دیگر از راه های مبارزه با منکرات بخصوص بدحجابی و بی حجابی حضور همه اقشار مختلف در نماز جمعه است.


وی عنوان کرد: حضور جوانان مصلی های نمازهای جمعه دشمنان را مجبور به عقب نشینی کرده و از همان راهی که آمدند بر می گردند.


گفتنی است، در ادامه این مراسم و پس از اجرای چند برنامه فرهنگی و دینی از فعالین عرصه ترویج نماز در این شهرستان تقدیرشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 95170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha