فعال سازی دوباره کارگاه های تولید ماسک با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تدابیر بهداشتی در قالب فعالیت های صورت گرفته در مساجد استان گفت: کارگاه های تولید ماسک با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بار دیگر فعالیت خود را آغاز می کنند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت ها در این ایام که شاهد تشدید بیماری کرونا هستیم گفت: کارگاه های تولید ماسک با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بار دیگر فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در جریان موج دوم بیماری کرونا ویروس افراد مستضعف برای تهیه ماسک با مشکلات اساسی روبه رو هستند.

 

وی توضیح داد: تدابیری صورت گرفته است که پارچه و کِش ارزان قیمت جهت دوخت ماسک با توجه به ظرفیت نیروی انسانی کانون ها تهیه شود و همچون دوره گذشته موج بیماری کرونا، شاهد فعالیت کارگاه های دوخت ماسک در مساجد باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: در مجموعه کانون های فرهنگی هنری در ماهدشت کرج، همچنین در دیگر نقاط شهرستان کرج روزانه بیش از 2 هزار ماسک تولید می کردند که این امر بار دیگر از سرگرفته شد.

 

این استاد دانشگاه در ادامه مطرح کرد: اکثر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب فضای مجازی برگزار می شود که اهم آن بزرگداشت ویژه برنامه های مناسبتی و مسابقات آنلاین کتاب و کتاب خوانی است. 

 

 

کد خبر 951756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha