​اجرای طرح «هر هفته با یک شهید» در رسانه های گلستان

​قرائی گفت: در ایام روز خبرنگار درصدد هستیم که براساس تقویمی که در اختیار رسانه های استان گلستان قرار می گیرد طرح «هر هفته با یک شهید» را با همکاری مطبوعات استان اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میثم قرائی» عصر امروز (سه شنبه 31 تیر) در هیئت اندیشه ورز رسانه استان گلستان اظهار کرد: همه ساله بسیج رسانه در روز خبرنگار ضیافتی برای اصحاب رسانه استان در نظر می گرفت و  امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان  و وضعیت قرمز استان این امر مقدور نیست.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه امادر مجموعه بسیج رسانه با برگزاری برخی از برنامه ها مثل دیدار با اصحاب رسانه و غیره این روز را گرامی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از ایام روز خبرنگار درصدد هستیم که براساس تقویمی که در اختیار رسانه های استان گلستان قرار می گیرد طرح «هر هفته با یک شهید» را با همکاری مطبوعات استان اجرایی کنیم و در اجرای این طرح به دیدار و معرفی این شهدا از رسانه های استان اقدام خواهیم کرد.

 

قرائی با اشاره یه اینکه تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی را یکی از وظایف سازمان بسیج رسانه است، خاطرنشان کرد:  جبهه سازی و انسجام رسانه ها از برنامه هایی است که است که در مجموعه بسیج رسانه پیگیری می کنیم و باید اقدامات ما پیامد محور باشد و خروجی آن نیز در سطح جامعه لمس شود.

 

وی بابیان اینکه مجموعه اصحاب رسانه استان گلستان در مسیر انقلاب باید انسجام داشته باشند، ابراز داشت: احصاء و شناسایی موارد رشد و توسعه استان و تاثیر رسانه بر این موضوع از دیگر اقداماتی است که باید در این مسیر گام برداریم.

 

کد خبر 951764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha