ارتقای توانمندی های امداد هوایی و هماهنگی یگان های نیروهای مسلح فارس برای مقابله با کرونا

امیر صالحی گفت: رزمایش بزرگ «انتقال بین بیمارستانی مدافعان سلامت نیروهای مسلح فارس» فرصت مطلوبی برای تبادل اطلاعات و تجارب مطلوبی نیز برای ارتقای توانمندی های امداد هوایی و هماهنگی اجرایی بین یگان های نیروهای مسلح فارس برای مقابله با بحران ها به ویژه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «جواد صالحی» امروز (سه شنبه 31 تیر) با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «انتقال بین بیمارستانی مدافعان سلامت نیروهای مسلح فارس» به خبرنگاران گفت: این رزمایش، ضمن ایجاد بستر علمی، فرصت مطلوبی برای تبادل اطلاعات و تجارب مطلوبی نیز برای ارتقای توانمندی های امداد هوایی و هماهنگی اجرایی بین یگان های نیروهای مسلح فارس برای مقابله با بحران ها به ویژه کرونا ایجاد کرد.

فرمانده میدان رزمایش بزرگ امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس افزود: تمامی شرکت کنندگان در این رزمایش با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی حاضر شدند و مورد معاینات غربالگری کرونا قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از حضور شرکت کنندگان همچنین، مراحل تب سنجی و اندازه گیری اکسیژن خون نیز برای آنها به انجام رسید و  تجهیز نیروهای انسانی به ماسک،گندزدایی معابر، سطوح و خودروهای حاضر در رزمایش و ... نیز به انجام رسید.

گفتنی است، این رزمایش با مشارکت کامل بیمارستان های ارتش فارس و کهگیلویه و بویر احمد، نیروی انتظامی فارس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت یک روز در محوطه زمین چمن و رمپ پرواز ترابری پایگاه هوایی «شهید دوران» و با حضور مسئولین کشوری و لشکری استان فارس برگزار شد.

کد خبر 951772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha