برگی از دفتر زندگی شهیدان عطارزاده/ معنای متفاوتی که مادر شهدا از «ضعف ایمان» کرد

جمعی از مسئولین شهرستان بم با حضور در خانواده شهیدان عطارزاده در راستای طرح" سه شنبه های تکریم" با مادر این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ جمعی از مسئولین شهرستان بم با حضور در خانواده شهیدان عطارزاده در راستای طرح"«سه شنبه های تکریم» با مادر این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.
 

 


در این دیدار مادر شهیدان محمدحسین و محمدرضا عطارزاده به ارتباط معنوی تنگاتنگ با شهیدان خود اشاره کرد و سپس به بیان خاطره ای از دلجویی سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده عطارزاده در پی شهادت فرزندان پرداخت.

 



وی گفت: روزی مشغول پخت نان بودم که حاج قاسم آمد؛ گفتم برای ظهر کشک کدوبادمجان داریم. حاج قاسم نشست و کدوها را پوست گرفت و گذاشت که بپزد و بعد با گوشت کوب چوبی آنها را عمل آورد و گفت کشک هم می سایم؛ خلاصه به اتفاق ناهاری خوردیم و رفت.

 



مادر شهیدان عطارزاده در ادامه خاطرات خود با بیان اینکه در مقطعی از جبهه پسرانم ۶ ماه مفقود بودند؛ اظهار داشت: روزی دو پسرم از جبهه برگشتند در حالیکه مثل چوب خشک ضعیف شده بودند، من چون ایمانم ضعیف بود از آن وضع گریه ام گرفت اما دایی بچه ها آنها را برد و ظاهرشان را مرتب کرد.

 

 


گفتنی است، محمدحسین عطارزاده در ۷ خرداد سال ۴۵ به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت تا اینکه در ۲۹ فروردین سال ۶۷ در عملیات بازپس گیری فاو آسمانی شد.

 



محمدرضا عطارزاده در ۱۴ فروردین سال ۴۷ به دنیا آمد و در حالیکه تنها یک هفته از تولد ۱۵ سالگی اش طی شده بود، در ۲۲ فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر یک ردای سرخ شهادت به تن کرد و به خیل عاقبت به خیران عالم پیوست.

 

 

سه شنبه های تکریم این هفته مصادف با شهادت جوادالائمه علیه السلام و با حضور حجت الاسلام دانشی، امام جمعه؛ شهسوارپور، فرماندار؛ جشاری، رییس بنیاد شهید؛ جوشایی، رییس اداره ارشاد و صادقی، مدیرکانون مسجد در شهرستان بم اجرا شد.

کد خبر 951792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha