پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای برای شهرستان اردبیل / تعداد مبتلایان بستری به تعداد ۳۸۲ نفر رسید

حبیب زاده با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری و فوتی ها پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای برای شهرستان اردبیل را به ستاد مقابله با کرونا استان پیشنهاد کرد و گفت: شیب تند فوتی ها و مبتلایان نشان از وضعیت بحرانی در آینده دارد.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تعداد مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان به تعداد 382 نفر رسید که 56 بیمار به دلیل وضعیت وخیم در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته با اضافه شدن ۷۷ بیمار مبتلا به جمع بستری ها رکورد آن نیز شکسته شد که برای روزهای آینده شهرستان اردبیل خوش آیند نخواهد بود.

 

این مقام مسئول با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری و فوتی ها پیشنهاد تعطیلی 2 هفته ای برای شهرستان اردبیل را به ستاد مقابله با کرونا استان پیشنهاد کرد و افزود: شیب تند فوتی ها و مبتلایان نشان از وضعیت بحرانی در آینده دارد.

 

حبیب زاده یادآور شد: تعطیلی فوری مراسم های عروسی و عزاداری باید اجرایی شود تا بتوانیم از شیوع بیش از پیش این ویروس در شهرستان اردبیل جلوگیری شود.

 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بخش های مختلف کرونایی در بیمارستان های مختلف اردبیل که طی ماه های گذشته بسته شده بودند دوباره با اوج گیری شیوع بیماری بازگشایی شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند.

کد خبر 951948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha