یک میلیون امضا در کمپین بازگشت فلسطین به گوگل

فعالان طرفدار فلسطین اقدام به راه اندازی یک کمپین آنلاین کرده اند که از گوگل و اپل می خواهد فلسطین را به نقشه های خود بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، فعالان طرفدار فلسطین اقدام به راه اندازی یک کمپین آنلاین کرده اند که از گوگل و اپل می خواهد فلسطین را به نقشه های خود بازگردانند. غول های اینترنتی نام فلسطین را از نقشه های خود حذف کرده و به جای مناطق کرانه باختری و نوار غزه اسرائیل را درج کرده اند.

 

در جستجوی نقشه های گوگل نام فلسطین وجود ندارد و همین اتفاق باعث جمع آوری تقریباً یک میلیون امضا در کمپین آنلاین change.org شده است.

 

کاربران فضای مجازی در پست های متعددی نوشتند: حتی اگر اقدام گوگل و اپل غیر عمدی هم باشد آنها به طرفداری از رژیم اسرائیل متهم هستند.

 

تحلیلگران سیاسی می گویند این اقدام گوگل و اپل در راستای نقشه طرح الحاق کرانه باختری به شهرک های یهودی نشین است که با حمایت مستقیم دونالد ترامپ بوده است.

 

ترامپ در حضور بنیامین نتانیاهو از طرح معامله قرن خود رونمایی کرد درحالی معلوم شده است این طرح بر اساس منافع صهیونیستها و الحاق سرزمین های بیشتری از فلسطین پایه ریزی شده است.

کد خبر 951956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha