مشکل آب شرب ۹۰ درصد روستاهایی تحت حمایت تا پایان سال حل می شود

به گفته پیری، مشکل آب شرب ۹۰ درصد روستاهایی تحت حمایت قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان تا پایان امسال حل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد این قرارگاه در استان زنجان پرداخت و گفت: این قرارگاه در محورهای فرهنگی و اجتماعی، سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت فعالیت می کند.

 

فرشاد پیری با یادآوری اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در حال خدمت رسانی به سه دهستان قره پشتلو زنجان، شیوانات خدابنده و اوریاد ماهنشان است، ادامه داد: این قرارگاه در حوزه اشتغالزایی هم خدمات قابل توجهی دارد.

 

وی ادامه داد: در همین راستا دوره های آموزشی، بازاریابی، ایجاد اشتغال، خدمات رسانی و افزایش بهره وری در روستاها انجام شده است.

 

این مقام مسئول به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی قرارگاه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۵۷ پروژه زیرساختی و حیاتی اجرا شده است.

 

پیری از دیگر اقدامات این قرارگاه را حمایت از دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت  عنوان کرد و یادآور شد: این قرارگاه در زمینه  کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در حوزه تعلیم و تربیت هم پیشتاز است.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان ادامه داد: حل مشکل آب ۹۰ درصد روستاهای تحت پوشش قرارگاه تا پایان سال جاری هم در دستور کار است.

 

به گفته وی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی، ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان و آموزش، چهره به چهره از اهم فعالیت ها در حوزه سلامت و استقرار ۱۸روحانی در روستاهای محروم جهت حل مشکلات روستاییان  و … ‌از فعالیت های اجرا شده در حوزه عمران می باشد.

کد خبر 952037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha