فراموشی گام دوم انقلاب اسلامی خسارت به نظام جمهور اسلامی است

​حجت الاسلام ولی نژاد گفت: فراموشی گام دوم انقلاب اسلامی خسارت به نظام جمهور اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» عصر امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در نشست جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی  استان گلستان اظهار کرد: فراموشی گام دوم انقلاب برای ما خسارت به بار می آورد و بالندگی آن در جامعه به سود نظام و انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند برای این تبیین و تدوین گام دوم انقلاب اسلامی زحمت زیادی کشیدم و امیدوارم به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه پرداخته شود و با این نگاه جمعیت گام دوم انقلاب در استان شکل گرفت.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: گام نخست انقلاب چهل سال طول کشید و در گام نخست انقلاب موانعی مثل جنگ، ترور و تحریم رو به رو بودیم و انقلاب اسلامی پس از این چهل سال به تجربه کامل و کافی رسیده است و به یک اقتدار در سطح بین المللی دست یافتیم.

 

وی افزود: روزی برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی مجبور بودیم که پشت درهای کرمانشاه و اهواز دفاع کنیم ولی امروز مرز انقلاب اسلامی به مرز رژیم غاصب صهیونیستی رسیده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی کلیدواژه هایی استخراج شده است برای مثال 72 بار واژه انقلاب اسلامی، 41 بار از واژه جوان، 40 بار کلمه ایران، 25 بار از واژه جمهوری اسلامی، 25 بار از  کلمه مردم، 15 بار از کلمه امید و 15 بار از کلمه پیشرفت استفاده شده است و این مهم بیانگر حائز اهمیت بودن  این واژه ها به شمار می رود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خودباوری، امید و دل کندن از دشمن، داشتن روحیه انقلابی و کار جهادی، سپردن کار به جوانان انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است.

کد خبر 952134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha