رعایت  ارزش‌های جامعه اسلامی از جمله رسالت‌های مهم رسانه است

حجت الاسلام طباطبایی گفت: رعایت عدالت و قانون و نیز ارزش‌های جامعه اسلامی، ایجاد انگیزه برای انجام کارهای تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف و داشتن معرفت و قدرت تشخیص در خصوص اتفاقات و رویدادهای جامعه از جمله رسالت‌های مهم رسانه و فعالین دنیای خبر است.

«حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: اهالی رسانه و خبرنگاران جز مهمترین ارکان عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند.

امام جمعه سلماس افزود: تغذیه مطلوب مطالب اجتماعی و فرهنگی به افراد مختلف جامعه باید طوری در خروجی صورت گیرد که ضرری به کسی نرسد و هتک حرمت افراد و اشخاص صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: رعایت عدالت و قانون و نیز ارزش‌های جامعه اسلامی، ایجاد انگیزه برای انجام کارهای تاثیرگذار در عرصه های مختلف و داشتن معرفت و قدرت تشخیص در خصوص اتفاقات و رویدادهای جامعه از جمله رسالت‌های مهم رسانه و فعالین دنیای خبر است.

این مقام مسئول ادامه  داد: امروز دشمن برای تضعیف بنیه اعتقادی و دینی جوانان ما برنامه ریزی‌های بسیار مستحکم و هزینه‌های بسیار کرده‌اند و تلاششان بر رایج کردن منکرات و برداشته شدن قباحت کارهای منکر در جامعه برای دور کردن مردم از ارزش های دینی است.

وی با بیان اینکه ما هم برای این مقابله فرهنگی وظیفه داریم قدم برداریم و در راستای نشر معروف و خودداری از منکر تلاش خود را بکار گیریم، اظهار کرد: فضای مجازی را باید فضای برادری و مهربانی نماییم و از ایجاد تنش و اختلاف در آن بپرهیزیم و انتشار نقد بر عملکرد های مختلف در سطح جامعه باید منصفانه و به دور از تخریب و قصدهای شخصی باشد.

حجت الاسلام طباطبایی بیان کرد: باتوجه به نامگذاری سال ۹۹ بعنوان جهش تولید، اصحاب رسانه میتوانند در زمینه معرفی الگوهای موفق تولید شهرستان در عرصه‌های مختلف و نیز بررسی خلاها و چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان این شهرستان گام‌های موثرتری بردارند.

 

کد خبر 952311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha