عدم اقامه نماز جمعه در ۵۵ شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: در پی اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد ملی مبارزه با كرونا، نماز جمعه این هفته (۳ مرداد) در ۵۵ شهر فارس برگزار نخواهد شد.

حجت‌الاسلام «حسین ملک ‌مكان» از عدم برگزاری نماز جمعه این هفته در 55 شهر فارس خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: نماز جمعه، سوم مرداد در 21 شهرستان و توابع آنها برگزار نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس افزود: این تصمیم با اعلام وضعیت قرمز در شهرهای فارس از سوی ستاد ملی مبارزه با كرونا اتخاذ شده است که این شهرها شامل شیراز، مهر، لامرد، سپیدان، فراشبند، پاسارگاد، جهرم، فسا، لارستان، گراش، کوار، کوهچنار، زرین دشت، بیضا، آباده، مرودشت، کازرون، خرم‌بید، اقلید، داراب، قیروکارزین و توابع شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز هستند.

وی اضافه کرد: نماز جمعه این هفته در 21 شهر دیگر فارس که وضعیت قرمز ندارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان تصریح کرد: تصمیم گیری برای اقامه یا عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای فارس به صورت هفتگی و در پی اعلام وضعیت شهرها توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

وی تاکید کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان نیز پس از این مرحله، وظیفه اطلاع رسانی در این حوزه به صورت هفتگی را بر عهده دارند.

کد خبر 952464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha