نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا با حضور "حریرچی" برگزار می شود

نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا فردا جمعه با حضور "حریرچی" قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "ایرج حریرچی" قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعتی قبل به منظور بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا در خراسان شمالی وارد بجنورد شد.

 


بر اساس این خبر؛ دکتر حریرچی در ورود به استان مورد استقبال دکتر "سید احمد هاشمی" سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قرار گرفت و پس از آن در جلسه شورای معاونین این دانشگاه حضور یافت.

 


این سفر دو روزه که تا فردا جمعه ادامه خواهد داشت، با جلساتی از جمله نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و استاندار خراسان شمالی و بازدید از برخی مراکز درمانی همراه خواهد بود.

 


همچنین معاون کل وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار است صبح جمعه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استانداری خراسان شمالی شرکت کند.

 


گفتنی است؛ دکتر "علی ابرازه" مشاور وزیر در امور ساختار و منابع انسانی و دکتر "عباس زارع نژاد" مشاور وزیر بهداشت در این سفر دکتر حریرچی را همراهی می کنند.

 

 

کد خبر 952498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha