انعقاد تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای حمایت از طرح های آبزی پروری

خون میرزایی گفت: در راستای تفاهم نامه ای که با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منعقد شد از طرح های آبزی پروری خرد حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نبی الله میرزایی» شامگاه امروز (پنجشنبه 2 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: از طرح های جدید شیلات از جمله پرورش ماهی در استخرهای آب های کشاورزی و پرورش ماهیان خاویاری ماهیان دریایی در قفس حمایت همه جانبه می شود.

 

رئیس سازمان شیلات ایران ادامه داد: برای پرورش ماهی در دریا سازمان شیلات یک تکلیف ملی دارد تا اسکله و پشتیبان را تدارک ببیند تا سرمایه گذار برای زیرساخت ها هزینه کند و در این راستا شیلات اهتمام دارد.

 

وی بیان کرد: در قالب تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) از طرح های آبزی پروری خرد حمایت می شود و یکی از مناطقی که مورد حمایت ویژه قرار گرفته است منطقه خواجه نفس گمیشان است.

 

خون میزرایی تصریح کرد: با احتساب سرمایه گذاری انجام شده بیش از 130 میلیارد تومان تفاهم اولیه است و این تفاهم نامه حلقه های ضعیف پرورش ماهی در قفس را در کشور قوی می کند و توسعه پرورش ماهی با سرعت بیشتری پیگیری می شود.

 

رئیس سازمان شیلات ایران یادآور شد: آغاز عملیات اجرای بزرگترین پرورش ماهیان خاویاری گمیشان در سطح 500 هکتار نیز در استان دنبال می شود و در آینده نزدیک واگذاری زمین انجام می شود.

کد خبر 952501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha