پیش بینی تهیه ۲ هزار و ۲۲۸ بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند در همدان

​حجت الاسلام حسینی گفت: امسال در راستای اجرای طرح «مهر تحصیلی» تهیه ۲ هزار و ۲۲۸ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۰۵ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و اجرای نیات واقفین در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان همدان است.

«حجت‌الاسلام علی حسینی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اداره اوقاف استان همدان در نظر دارد سه طرح «مهر تحصیلی»، «شمیم حسینی» و «اربعین حسینی» از محل اجرای نیات و کمک‌های خیرین اجرا کند.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: طرح مهر تحصیلی هر ساله با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند بی‌سرپرست در قالب کمک به امر تحصیل آنها و تهیه لوازم التحریر برای این دانش آموزان در سطح استان اجرا می‌شود

 

وی با اشاره به اینکه در سطح استان، ۶ موقوفه با نیت کمک به دانش آموزان نیازمند و مستعد به ثبت رسیده است گفت: سال گذشته از محل اجرای نیات واقفین (۶ موقوفه) ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر (هر بسته ۱۳۰ هزار تومان) تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی چند روزی است آغاز شده و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت گفت: امسال تهیه ۲ هزار و ۲۲۸ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۰۵ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و اجرای نیات در سه شهرستان ملایر، همدان و تویسرکان در دستور کار است.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان ابراز کرد: طرح شمیم حسینی در در راستای برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) و کمک به هیئات از دیگر طرح‌هایی است که از محل اجرای نیات واقفین و کمک‌های خیرین اجرایی خواهد شد.

 

وی یادآور شد: طرح اربعین حسینی نیز در راستای برپایی موکب‌های اربعین و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله(ع) از محل موقوفات و کمک‌های خیرین اجرا خواهد شد.

 

حسینی با بیان اینکه سه شماره حساب برای کمک به اجرای هرچه بهتر و بیشتر این سه طرح پیش بینی شده است گفت: هم استانی‌ها و هموطنان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت‌های زیر در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه همراه ما باشند.
۳۶۳۴_۷۱۷۰_۹۹۷۸_۶۰۳۷(مهر تحصیلی(
۳۹۵۶_۷۱۷۰_۹۹۷۸_۶۰۳۷)شمیم حسینی(
۴۲۷۷_۷۱۷۰_۹۹۷۸_۶۰۳۷)اربعین حسینی(

کد خبر 952559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha