برگزاری ۲۶ کارگاه مجازی با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فارس

افتخاری گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با برگزاری ۲۶ کارگاه آنلاین مختلف به پر کردن دوران فراغت کودکان و نوجوانان با برنامه های فرهنگی در بحران کرونا اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (شنبه 4 مرداد) از تداوم برگزاری کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: دوره‌های تخصصی آنلاین از 28 تیر آغاز شده که شامل کارگاه‌های موسیقی، داستان نویسی خلاق، شعر و قصه و ... است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: هدف از برگزاری این دوره ها پر کردن دوران فراغت کودکان و نوجوانان با برنامه های فرهنگی و به صورت مجازی در بحران کرونا است.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در این برنامه ها برگزاری 26 کارگاه آنلاین مختلف را در نظر گرفته است که در حال حاضر پنج کارگاه آن فعالیت خود را آغاز کرده است.

افتخاری با اعلام زمان برگزاری این کارگاه ها بیان کرد: کارگاه شعر و قصه، یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸، موسیقی کودک به شیوه‌ «ارف»، یکشنبه و چهارشنبه ساعت 10 تا  11 برای کودکان 6 تا 10 ساله، کارگاه داستان‌نویسی خلاق روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 17 تا 18، کارگاه پویانمایی مقدماتی یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 17 تا  18 و کارگاه حال خوش زندگی، روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۱ تا 12 و 30 دقیقه برگزار می شوند.

وی ادامه داد: در کارگاه حال خوش زندگی، هشت مهارت خودباوری، جرات‌مندی، امید، خوش‌بینی، معنویت، شادی و نشاط و روابط مثبت و هوش هیجانی، آموزش داده می‌شود.

افتخاری اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره های مجازی می توانند با شماره های ۳۸۳۰۲۴۸۰ داخلی  ۲۱۶  و ۳۸۳۹۱۴۲۱، واحد فرهنگی، فناوری اطلاعات و روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، تماس بگیرند.

کد خبر 953111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha