لزوم همکاری کانون‌های فرهنگی هنری با مراکز نیکوکاری مساجد

حجت الاسلام سبزه کار بر لزوم همکاری و مشارکت کانون های فرهنگی هنری با مراکز نیکوکاری جوار مساجد در راستای تحقق هرچه بهتر برنامه ها و جمع ‌آوری و توزیع نیات خیرین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در دیدار با «محمدعرب» معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: ظرفیت‌های مشترک زیادی در راستای انجام برنامه‌های تعاملی بین کانون‌های مساجد و حوزه فرهنگی امداد وجود دارد که می توان با انعقاد تفاهم نامه مشترک بر اجرای این برنامه ‌ها تاکید کرد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: فعالیت‌های کانون‌های مساجد با سه محوریت برنامه‌های «فرهنگی، هنری و نوآوری» در دستور کار است که جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین خانواده‌های شناسایی شده در جوار مساجد، یکی از این برنامه‌هاست که در قالب طرح ملی راهکار امسال در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا، بر جمع‌آوری و سوق دادن کمک‌های مردم در ماه محرم و صفر در راستای کمک‌ به همنوعان آسیب دیده از این بیماری تاکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری باید با مراکز نیکوکاری جوار مساجد برای تحقق این هدف همکاری کنند.

 

سبزه کار بر انعقاد یک تفاهم نامه مشترک بین ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی و کمیته امداد استان در راستای انجام برنامه‌های مشترک تاکید کرد.

 

همچنین «محمد عرب» معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی نیز با اشاره به دیدار سال گذشته معاونین فرهنگی امداد کشور با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در این دیدار مقرر شد یک تفاهم نامه مشترک بین این دو نهاد در راستای تحقق اهداف مشترک، منعقد شود.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان نوجوان و جوانان کمیته امداد، عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هستند، بر شناسایی این افراد جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها تاکید کرد.

 

 

 

 

کد خبر 953276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha