رزمایش تعاون و احسان در بجنورد آغاز می شود

فرمانده سپاه بجنورد از آغاز رزمایش تعاون و احسان همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت در این شهرستان خبر داد.

«مهدی الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه، رزمایش تعاون و احسان، همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان بجنورد شروع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد با بیان اینکه مرحله اول رزمایش تعاون و احسان از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر برگزار می شود، افزود: با کمک خیران و گروه های جهادی محله محور به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا کمک خواهد شد.

 

وی به نقش گروه های جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: با تشکیل گروه های جهادی محله محور و با هدایت و کنترل فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج و نظارت فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج گام بندی در راستای انجام بهتر رزمایش های کمک مومنانه به اقشار نیازمندان نموده و این کمک ها به نیازمندان واقعی خواهد رسید.

 

الهی راد همچنین از توزیع 950 عدد گوشت مرغ توسط گروه جهادی سلامت در سطح شهر بجنورد در راستای کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در محله های جوادیه، شرق سپاه، احمدآباد، صندل آباد، کلاته یاور، باغ عزیز و دیگر نقاط حاشیه شهر خبر داد.

 

وی افزود: این گروه جهادی پیش از این نیز اقدامات خداپسندانه دیگری نیز از جمله تهیه و توزیع 300 بسته مواد غذایی بین اقشار کمک برخوردار شهر بجنورد نیز داشته است.

کد خبر 953278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha