مسئولان در آماده‌سازی پروژه‌ها تلاش مضاعف کنند

سیدمحمدی با اشاره به اینکه باید پروژه‌هایی که سبب کاهش مشکلاتی از جامعه می‌شود در اولویت باشد و زودتر آماده شود گفت: مسئولان در روند آماده‌سازی پروژه‌ها تلاش مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(یکشنبه، 5مرداد) در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اظهار کرد: نماز جمعه دستاورد مهم و ودیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی و بنیانگذار این انقلاب، امام راحل است که در کشورمان احیا شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه امروزه نماز جمعه بسترساز موفقیت‌ها، خیرات و برکات زیادی در کشورمان است که باید از این دستاورد بزرگ حراست و صیانت کنیم افزود: اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی اقامه شد و امروز بیش از 40 سال است که در کشور برپا شده و سبب خیرات فراوانی برای مردم کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و برنامه‌هایی که دولت و مسئولان در یکسال گذشته برای مردم به اجرا در آورده‌اند، است گفت: امسال آخرین هفته دولت در دولت تدبیر و امید است و یک فرصتی است که مسئولان مجموعه اقدامات و برنامه‌های خود را به مردم بیان کنند.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه در طول این یکسال در شهرستان اقداماتی انجام شده و در حال اجراست که یک ماه فرصت باقیست تا آماده بهره‌برداری شوند تصریح کرد: مسئولان در روند آماده‌سازی پروژه‌ها تلاش مضاعف کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید پروژه‌هایی که سبب کاهش مشکلاتی از جامعه می‌شود در اولویت باشد و زودتر آماده شود خاطرنشان کرد: به دلیل سیل سال گذشته شهرستان، حدود 70 پل در روستاها تخریب شد که اکنون در حال احداث پل‌های متعددی در شهرستان هستیم و باید نسبت به احداث آنها تسریع صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه درصددیم همزمان با هفته دولت 15 پل به صورت تجمیعی در شهرستان به بهره‌برداری برسد اظهار کرد: مسئولان پروژه‌هایی را که به صورت صددرصد تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است به عنوان برنامه‌های خود به فرمانداری اعلام کنند.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند تعلق می‌گیرد، افزود: اگر در هر حوزه 2 پروژه برای افتتاح داشته باشیم بهتر از این است که به 20 پروژه تخصیص اعتبار بدهیم و هیچ‌کدام پیشرفتی هم نداشته باشد.

کد خبر 953452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha