دهه ولایت فرصتی برای همدلی و همراهی خیرین با نیازمندان است

امینی گفت: دهه ولایت فرصت مناسبی برای همدلی و همراهی هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران با نیازمندان و خانواده بهزیستی است.

«زهرا امینی» ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دهه فرضت مناسبی برای حرکت در مسیر آموزه های دینی و همدلی و همراهی هر چه بیشتر با نیازمندان و محرومین است.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر اینکه دستگیری از محرومین و نیازمندان از دستورات دینی و تاکیدات بزرگان دین مبین اسلام است، افزود: ما نیز همواره با همراهی و همدلی خیرین و نیکوکاران در حمایت از افراد تحت پوشش روبرو هستیم.

 

وی با اشاره به آمادگی اداره کل بهزیستی استان مرکزی جهت دریافت نذورات مردمی در عید سعید قربان  ادامه داد: خبرین و نیک اندیشان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب 4151034541510242به مددجویان سازمان اهدا کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک های مردمی در کوتاهترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی می رسد، گفت: امید است امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد همدلی هر چه بیشتر مردم باشیم.

 

امینی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه دهه ولایت  این سازمان اشاره کرد  و گفت:  برنامه های این دهه در بهزیستی، با هدف جلب مشارکت‌های خیرین در استان برگزار می‌شود چرا که این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: بهزیستی استان امسال نیز همچون سالهای گذشته تسهیلاتی را فراهم کرده که هموطنان بتوانند نذر و قربانی خود را که با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح شده اند به نیازمندترین افراد یعنی مددجویان بهزیستی اهدا کنند.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: شیوع این ویروس سبب آسیب دیدن بسیاری از اقشار جامعه و مشاغل شد و نیازمندان نیز آسیب فراوانی در این راستا دیدند که کمک به این عزیزان می تواند بخشی از مشکلات معیشتی آنان را مرتفع کند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان و خیرین می‌توانند دام خود را برای قربانی به مراکز سازمان بهزیستی اعم از مراکز نگهداری سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و معلولان تحویل نمایند.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه مراکز بهزیستی آماده پذیرش دام و قربانی شهروندان هستند، گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به  شماره  حساب 4151034541510242 بانک ملی و یا شماره کارت6367957075054093 واریز نمایند.

 

امینی همچنین به شماره تلفن ۷۷۲۸ اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند از طریق تماس با این شماره تلفن ثابت و یا کد #7728*6655* همکاران ما  را برای جمع‌آوری کمک‌های خود مطلع سازند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ادارات بهزیستی شهرستان ها، مراکز دولتی و غیر دولتی آماده دریافت نذورات، گوشت و گوسفند قربانی که با رعایت پروتکل های بهداشتی ذبح شده باشند هستند و شهروندان همچنین می توانند با واریز نذورات نقدی خود به شماره کارت  36795707505 ، نزد بانک ملی، در این امر خیر مشارکت کنند.

 

وی اضافه کرد امید است امسال نیز که با شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از اقشار جامعه روبرو بودیم شاهد جمع آوری مقدار قابل توجهی از نذورات مردمی باشیم و بتوانیم کمک شایسته ای در این عید بزرگ به نیازمندان بکنیم.

 

کد خبر 953532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha