سلامت مردم اولویت تصمیم گیری ستاد کرونا است

کریمی گفت: در تصمیم گیری در خصوص محدودیت ها در ستاد کرونا سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» امروز (یکشنبه 5 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بندهای بیست و یک گانه ستاد ملی کرونا برای محدودیت کرونا باید در شهرهای قرمز رعایت شود و فرمانداری بر این مهم اهتمام دارد.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در خصوص دید و بازدیدهای عیدقربان مردم ترکمن در اجرای مناسبت ها تحت تأثیر تصمیمات علمای اهل تسنن هستند و باید هماهنگی صورت بگیرد تا سلامت مردم در این ایام به خطر نیفتد.

 

کریمی ابراز داشت: باید در حوزه تصمیمات ستاد استانی کرونا سلامتی مردم در نظر گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اصراری به بازگشایی باشگاه های خصوصی در گنبدکاووس نداریم ولی در هفته گذشته ستاد کرونا برای بازگشایی باشگاه های خصوصی در گرگان اقدام کرد و این مهم گلایه هایی را در شهرستان گنبدکاووس در پی داشته است.

 

فرماندار گنبدکاووس بیان کرد: شرایط شیوع ویروس کرونا در گنبدکاووس بهتر از گرگان است ولی در هفته گذشته تصمیم گرفته شد که باشگاه های خصوصی در این شهر بازگشایی شود.

 

کریمی بیان کرد: انتظار داریم بیانیه ای مشترک از سوی علمای اهل سنت و نماینده ولی فقیه در استان در خصوص عدم برگزاری نماز عید قربان صادر شود و این مهم به مدیریت شیوع ویروس کرونا در روز عید قربان کمک می کند.

 

کد خبر 953553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha