استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان تأکید کرد و گفت: جذب جوانان اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(5مرداد) در جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبر فرمودند تیپ ۵۷ و لشکر ۸۴ استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس بسیار نقش آفرینی کردند، ادامه داد: این بیانات رهبری مدال افتخاری بر گردن دو لشکر استان است.

 

وی با تأکید بر اینکه کنگره ملی شهدای لرستان باید مردمی برگزار شود، خاطرنشان کرد: در این راستا باید از ظرفیت ها استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: استفاده از آحاد مردم جامعه و جریان سازی، بازسازی و نوسازی معنوی و فرهنگی، جذب جوانان و نوجوان، تولید آثار فاخر و ماندگار فرهنگی معرفی نقش استان لرستان در جنگ و انعکاس رسانه‌ای آن در فضای مجازی و حقیقی و تعمیق روحیه انقلابی گری و تفکر جهادی باید مورد توجه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان لرستان قرار گیرد.

کد خبر 953564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha