انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران از درس های عملیات مرصاد

کریمی گفت: انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران از مهمترین درس های عملیات مرصاد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ « غلامرضا کریمی» ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یاد و خاطره رزمندگان آن دوران گفت: عملیات غرور آفرین مرصاد یکی از عملیات های مهم دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با رشاد و دلاورمردمی ملت ایران و رزمندگان مشت محکمی بر دهان منافقان کوبید.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه انسجام ملی و وحدت ملت ایران، ‌یکی از مهمترین درس های عملیات مرصاد در برابر توطئه های دشمنان بود، افزود: این عملیات توانست انقلاب را از شر فتنه های شیطانی دشمنان به خوبی نجات دهد.

 

‌وی با بیان اینکه دشمنان و منافقان در این عملیات آرزوی مهران تا تهران را به گور بردند، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی رشادت و از خود گذشتگی ملت ایران سبب شد تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد و نتیجه این مجاهدت ها، از خود گذشتگی ها و خون های پاک استقلال، آزادی و امنیت امروز است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره پایبند به این انقلاب و ارزش های آن هستند و هرکجا که ارزش ها و آرمان های اصلی انقلاب در خطر باشند قطعا با تمام توان در صحنه حضور پیدا می کنند.

 

کریمی به انجام فعالیت های گسترده در راستای عملیات های دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در این دوران در خلال کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: یکی از بخش های کنگره شهدای استان بخش زیرساختی است که اقدامات زیربنایی بسیار خوبی در این راستا انجام شده و فضایی را برای انجام کارهای فرهنگی و پژوهشی فراهم کرده است.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به معرفی بزرگان و مفاخر و مشاهیر استان مرکزی اشاره کرد و گفت:شناساندن این بزرگان به نسل جوان و الگو گیری از آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در کنگره شهدای استان به آن پرداخته شد.

 

وی اضافه کرد: امید است بتوانیم در گام دوم کنگره بیش از پیش کار کرده و به تبیین فرهنگ دفاع مقدس و شهید و شهادت بپردازیم.

 

کد خبر 953601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha