تامین آب تمام روستاهای غیزانیه ظرف 45 روز آینده به پایان می‌رسد

شریعتی در آئین کلنگ‌زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه گفت: آبرسانی به تمام 85 روستای غیزانیه ظرف 45 روز آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (یکشنبه 5 مرداد) در آئین کلنگ‌زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز اول این پروژه حدود یک‌ماه پیش به بهره‌برداری رسید و 33 روستای استان به صورت 24 ساعته تا چندین ساعته از نعمت آب برخوردار شدند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه فاز دوم این طرح آبرسانی بلافاصله بعد از افتتاح فاز اول آغاز شد افزود: از 28 کیلومتر خط لوله صفیره تا نزهه تاکنون 28 کیلومتر انجام شده که امیدواریم مابقی ظرف یک‌ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 

وی با اشاره به اینکه با پایان فاز دوم این طرح، مساله آب 85 درصد از روستاهای غیزانیه که 55 روستا را شامل می‌شود، حل خواهد شد اضافه کرد: فاز سوم این طرح آبرسانی نیز با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا و بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.

 

شریعتی با بیان اینکه پایان کار فاز سوم ظرف 45 روز آینده آبرسانی به تمام 85 روستای غیزانیه انجام و مشکل آب این روستاها برای سال‌ها حل می‌شود تصریح کرد: آبرسانی به روستای مشرفه نیز که فاقد خطوط داخل روستا است، همزمان با فاز سوم این طرح انجام خواهد شد.



 

کد خبر 953640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha