پذیرش دانشجوی مقطع ارشد در دانشکده علوم قرآنی ملایر

حجت الاسلام نوروزی گفت: دانشکده علوم قرآنی ملایر امسال در مقطع ارشد در دو گرایش اعجاز قرآن و گرایش ادبی دانشجو می‌پذیرد.

حجت الاسلام حسنعلی نوروزی،» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: دانشکده علوم قرآنی ملایر یکی از 18 شعبه دانشگاه‌ علوم و معارف قرآن در سطح کشور  است و این دانشکده  در سال 1373 تأسیس و در سال 1385 به محل ساختمان کنونی انتقال یافت.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر  با اشاره به اینکه همه سیستم این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم است اما متولی و مؤسس این دانشکده، سازمان اوقاف و امور خیریه است افزود:  برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی،  برگزاری اردو های دانشجویی و برگزاری مسابقات علمی، قرآنی و فرهنگی  و پژوهشی از جمله فعالیت‌های دیگر دانشکده علاوه بر مباحث آموزشی است

وی از تحصیل  ۱۵۰ دانشجو در این دانشکده خبر داد و گفت: ۱۲۰ دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث   و ۳۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در  رشته علوم قرآن  در حال تحصیل هستند.

 رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر  با بیان اینکه امسال در دو گرایش جدید برای مقطع کارشناسی ارشد مجوز جذب دانشجو در این دانشکده اخذ شد افزود:  این  مجوز در رشته علوم قرآنی برای دو گرایش اعجاز قرآن و   گرایش ادبی گرفته شد.

 وی گفت:  قرار است چهل دانشجو از بین  برادران و خواهران از هر گرایش   پذیرش شوند  که در هر گرایش حدود ۲۰ نفر پذیرش داریم .

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: ، اول مردادماه گفت: دانشکده علوم قرآنی ملایر از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در این دانشکده قرآنی، افزود: داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم از شرایط ثبت ‌نام در این دانشکده است و علاقه‌مندان جهت ثبت ‌‌نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش می‌توانند از پنجم مرداد تا دوم شهریورماه سال جاری اقدام کنند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر یادآور شد: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.

کد خبر 953774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha