ضریب نفوذ تلفن همراه در راه های استان لرستان تقویت می شود

حیدری با اشاره به بهره مندی جاده های استان از شبکه های تلفن همراه بیش از ۹۸ درصد است، افزود: شبکه های تلفن همراه در راه های استان تقویت وتوسعه می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « شهاب حیدری» امروز(7 مرداد) در جلسه مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، اظهار داشت: حفظ ارتباطات پایدار در راه های استان لرستان و توسعه شبکه های تلفن همراه در راه های استان از برنامه های محوری است که در سال جاری پی گیری می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان اظهار داشت: امروز زیرساخت‌های لازم جهت داشتن ارتباط پایدار با کیفیت مطلوب در تمامی راه‌های مواصلاتی فراهم شده است.

 

وی از حذف نقاط کور ارتباطی خبرداد و افزود: بهره‌مندی جاده‌های استان از شبکه‌های تلفن همراه تا پایان سال گذشته به ۹۸.۶ درصد رسیده است.

 

حیدری با بیان اینگه ضریب نفوذ اپراتور اول در جاده های استان ۹۳درصد است، افزود: اپراتور دوم ۸۴ و اپراتور سوم ۵۶ درصد و برای ۱۶۳ کیلومتر جاده‌های ریلی این استان نیزبه ترتیب اپراتورهای اول تا سوم۸۴، ۷۸  و ۱۹درصد است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری لرستان ادامه داد: اولویت اصلی حفظ ارتباطات پایدار و با کیفیت در تمامی جاده‌های لرستان است.

 

وی ادامه داد: با توجه به وجود راه‌های ترانزیتی، کمربندی اصلی شمال به جنوب کشورو وجود مناطق توریستی و تفریحی فراوان در این استان، بر اساس مصوبات شورای ترافیک ۶ مسیر ترافیکی اصلی تردد استان‌های همجوار برای تقویت شبکه جاده ای شناسایی شده است.

 

حیدری اظهار کرد: این محورها شامل بزرگراه خرم آباد - پل زال، محور پل‌دختر به دره شهر، جاده قدیم خرم‌آباد به پلدختر، خرم‌آباد - پاسگاه گشور در مرز لرستان و کرمانشاه و محور خرم‌آباد - کوهدشت و پلدختر به طول ۶۱۹ کیلومتر هستند.

کد خبر 953899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha