تغییر استاندار در چهارچوب منافع ملی و استان پیگیری می شود

خسروی درخصوص برخی از مطالبی که این روزها پیرامون تغییر استاندار خراسان جنوبی در فضای مجازی مطرح است، گفت: موضوع تغییر استاندار در چهارچوب منافع استان و در راستای منافع ملی پیگیری خواهیم کرد.

«حسین خسروی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به مطالبی که در فضای مجازی پیرامون تغییر استاندار خراسان جنوبی مطرح است، اظهار داشت: از مدت آشنایی بنده با استاندار خراسان جنوبی مدت کمی می گذرد اما به نظر من، استاندار خراسان جنوبی یک انسان موفق و حاضر در میدان کار و جهادگر است و نظر شخصی من این است که اگر ایشان در سمت خود باقی بماند به نفع استان و نظام است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: دیروز نسبت به موضوع انتقال استاندار خراسان جنوبی اطلاع یافتم و به وزارت کشور هم اعلام کردم که اگر می خواهید یک مدیر موفق را به استان دیگری ببرید قطعا هر 2 استان ضرر می کند؛ چون دولت یک سال بیشتر فرصت ندارد این انتقال مدیران فقط باعث آشنا شدن مردم با اسامی استاندارها می شود و اثر دیگری ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها تعریف شده هستند و ریل گذاری شده اند، افزود: اما هر کس مدیریت و ابتکار خاص خود را دارد که اگر آن شخص نباشد برخی از پروژه ها به خاطر نبود استعداد و خلاقیت شخصی طرف ابتر خواهد بود.

 

خسروی در ادامه گلایه کرد: برخی از دوستان به ما وعده داده بودند که تغییر و تحولی طی چند ماه آتی صورت نخواهد گرفت اما من این گلایه را کردم که شما برخلاف قول خود عمل می کنید و اعلام کردم که باید نظرات مردم را هم مورد توجه خود قرار دهند و برنامه ها باید به نفع استان و کشور باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه باید به فکر توسعه و پیشرفت استان خود باشیم، ادامه داد: ما نمی توانیم نسبت به این موضوع بیخیال باشیم و به وزارت کشور پیشنهاد کردیم که یک جلسه ای برگزار کنند تا در خصوص تغییر استاندار خراسان جنوبی به جمع بندی برسیم.

 

وی با تاکید بر اینکه منافع ملی را نباید فراموش کنیم، افزود: خراسان جنوبی نباید سکوی امتحان برخی از دوستان شود؛ اکنون با تلاش های استاندار خراسان جنوبی می توانیم لفظ محرومیت را برای خراسان جنوبی به کار نبریم اما جا به جا کردن استاندار خراسان جنوبی به نفع این استان و کشور نیست.

 

خسروی در پایان اظهار داشت: دیدگاه ما این است که در این چند ماه آینده هر مدیری بر سر جای خودش باشد و تغییری در سمت این افراد رخ ندهد و تا جایی که از دستمان بر بیاید و منافع ملی و اخلاق اجازه دهد این موضوع جا به جایی استاندار خراسان جنوبی را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 954109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha