راه اندازی استودیو مجازی طاها و ضبط برنامه « لحظه های زندگی» با محتوای تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی 

مقسم از راه اندازی استودیو مجازی طاها و ضبط برنامه «لحظه های زندگی» با محتوای تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد.

«یاسر مقسم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ضبط برنامه های استودیو مجازی طاها از روز گذشته (یکشنبه ۵ مرداد) با حضور مهمانان آغاز شده و تا سه روز ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور، آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلامی ایرانی را از اهداف تولیدات این مجموعه دانست و افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از طریق رسانه های مجازی برگزار می شود.

 

وی، نخستین اقدام مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در حوزه فعالیت در فضای مجازی را راه اندازی استودیو مجازی «لحظه های وصال» بیان کرد و اظهارداشت: این برنامه در ماه مبارک رمضان با استقبال خوب مردم استان برگزار شد.

 

مقسم خاطرنشان کرد: در این برنامه ها مباحث علمی و تخصصی به خانواده و جامعه ارائه خواهد شد.

 

وی گفت: دومین اقدام مرکز در این حوزه راه اندازی استودیو مجازی طاها و ویژه برنامه «لحظه های زندگی» با محتوای سبک زندگی ایرانی اسلامیاست که با حضور روحانیون و شخصیت های استانی تسنن و تشیع برگزار می شود.

 

وی افزود: تولیدات این استودیو بعد از عید قربان تا پایان مرداد در روزهای زوج در فضای مجازی بازنشر خواهد شد.

‍ ‍ ‍

کد خبر 954166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha