با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع شود

عباسی بر برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز تأکید کرد و گفت: این ساخت و سازها قوانین شهرسازی را نقض کرده و حقوق شهروندان را ضایع می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» در جلسه کمیسیون ماده ‌۵ چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین در استانداری برگزار شد، بر شناسایی زمین های مازاد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری از متولیان و مسئولین حوزه شهرسازی و عمران استان در اولویت قرار دادن طرح اقدام ملی مسکن را خواستار شد و افزود: هماهنگی های لازم برای اجرای سریع این طرح در استان انجام گیرد.

 

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن می تواند فشار افزایش قیمت مسکن را کاهش دهد، افزود: تسهیل فرآیند واگذاری زمین ها برای این طرح بسیار ضروری است که دستگاه های متولی باید نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.

 

عباسی با اشاره به اینکه تغییر کاربری ها باید با کارشناسی دقیق صورت گیرد، اظهار کرد: رعایت حقوق و منافع عامه مردم در تغییر کاربری ها بسیار مهم است و باید مدنظر قرار گیرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بر برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز تأکید و خاطرنشان کرد: این ساخت و سازها قوانین شهرسازی را نقض کرده و حقوق شهروندان را ضایع می کنند.

 

کد خبر 954181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha