«سه شنبه های تکریم» در منزل خانواده دانش آموز شهید صحرانشین برگزار شد

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور مدیر کانون‌های مساجد استان و جمعی از مسئولین شهرستانی و فعالان کانون فرهنگی هنری نور شهرسامان در منزل خانواده دانش آموز شهید بهنام صحرانشین سامانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۷ مرداد) در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که در منزل خانواده دانش آموز شهید بهنام صحرانشین سامانی برگزار شد، گفت: خانواده های شهدا یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی هستند که باید توسط مردم و مسئولین مورد تکریم قرار بگیرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تکریم خانواده های شهدا نه تنها جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می کند بلکه جوانان امروز نیز با رشادت های شهدا آشنا می شوند.

 

وی ابراز کرد: یکی از اهداف مهم اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» آشنایی نسل جوان امروز با رشادت های شهدا و ادامه راه این عزیزان در عرصه های فرهنگی است.

 

مظاهری تصریح کرد: امروز جوانان انقلابی با حضور خودجوش در مسجد و فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی نشان می دهند که قدردان خون پاک شهدا هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

 

مظاهری اذعان داشت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

گفتنی است: در مراسم تکریم خانواده دانش آموز شهید بهنام صحرانشین امام‌جمعه، رئیس بنیاد شهید، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان نیز حضور داشتند.

 

خاطرنشان می شود: دانش آموز شهید بهنام صحرانشین سامانی 10 شهریور 1348 در شهر سامان متولد شد که از طریق بسيج تيپ 44 قمر بنی هاشم به جبهه اعزام شد و در سال 31 تیر سال 1365 در جزیره مجنون در سن 17 سالگی به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای سامان به خاک سپرده شد.

 

 

 

کد خبر 954335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha