۹ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

هنری از افتتاح و بهره برداری از پروژه قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از ۹ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۴۰۴ میلیارد ریال در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» صبح امروز (7 مرداد) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: به‌ مناسبت ۱۰ مردادماه سالروز دیدار جهادگران با رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۸، اولین یادواره جهادگران آسمانی در تهران برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی با اشاره به وجود ۳۵ جهادگر آسمانی در سطح کشور که ۶ نفر در از استان خراسان جنوبی هستند، تصریح کرد: جهادگرانی که در حین مأموریت جهادی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته‌اند جهادگر آسمانی نامیده می شوند.

 

وی ادامه داد: «محمد خراسانی» از سرایان و پنج نفر به نام‌های «علیرضا پروانه، محمدرضا سبزه بین، پژمان هاشمی، حبیب فرزانه و رحمت شیرین» از شهرستان نهبندان از جهادگران خراسان جنوبی هستند.

 

هنری تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونا یادواره جهادگران آسمانی با محوریت تهران به صورت ویدئوکنفرانس در استان‌ها با حضور خانواده این جهادگران آسمانی برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی با اشاره به برنامه های اجرایی پیش بینی شده به مناسبت ۱۰ مردادماه، گفت: در همین راستا قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از ۹ پروژه در استان با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه ۸ مردادماه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

وی عنوان کرد: در راستای تحقق پیام ۹بندی مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی تجدید پیمان جهادگران با نماینده ولی فقیه در استان انجام خواهد شد.

کد خبر 954418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha