مردم تبریز از بصیرت بالایی در جریان‌های مختلف بهره‌مند هستند

حجت الاسلام برگی گفت: در سال گذشته ۲ بار از تبریز به نیکی یاد کردند که نشان از بصیرت عمیق مردم آذربایجان در جریان‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «رسول برگی» امروز در دیدار با شهردار تبریز اظهار داشت: همدلی و همیاری شهردار تبریز در مناسبت های انقلابی و مذهبی، فراسازمانی، برادرانه و بر اساس عشق به نظام و انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت بالای مردم تبریز افزود: ایشان در سال گذشته ۲ بار از تبریز به نیکی یاد کردند که نشان از بصیرت عمیق مردم آذربایجان در جریان‌های مختلف است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب یک بار در زمان اغتشاش های آبان‌ و دیگری ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از مردم بابصیرت تبریز یاد کرده اند؛ که این مهم، تنها در پرتو همکاری جمعی اتفاق افتاده است.

همچنین «ایرج شهین‌باهر» شهردار تبریز در این دیدار اظهار داشت: در معرفی فرهنگ شیعی تبریز باید از توان دیگر دستگاه‌های فرهنگی مانند بسیج رسانه، بسیج هنرمندان و حوزه هنری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تبریز نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام است و این موضوع تکلیف سنگینی بر دوش ما نهاده است، افزود: فرهنگ غدیر در این شهر به عنوان مهد تشیع باید آنچنان پررنگ شود که همچون سایر حوزه‌های فرهنگی بتوان رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کرد.

شهردار تبریز ادامه داد: اگرچه در این روزهای کرونایی برخی از مناسبت‌ها و تجمعات مذهبی تعطیل شده است، اما می‌توان از بستر فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین غدیر بهره‌مند شد.

کد خبر 954431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha