نمایشگاه بین المللی تبریز مجوزهای قانونی برای فعالیت دارد

ماهوتی گفت: نمایشگاه بین المللی تبریز با اخذ مجوز رسمي از كارگروه توسعه صادرات غير فتي استان و ستاد مبارزه با بيماري كرونا اقدام به برگزاري نمايشگاه مي کند.

«حبیب ماهوتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به اخبار منتشره در برخي رسانه ها مبني بر غير قانوني بودن برگزاري نمايشگاه، اظهار داشت: نمايشگاه با در نظر گرفتن پروتكل هاي كامل بهداشتي، توزيع ماسك رايگان و ضدعفوني كننده و با اخذ مجوز رسمي از كارگروه توسعه صادرات غير فتي استان و ستاد مبارزه با بيماري كرونا اقدام به برگزاري نمايشگاه مي کند. 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز افزود: در خصوص اخبار منتشره جهت پلمپ نمايشگاه جهيزيه، لازم به توضیح است که هيچ گونه پلمپي از طرف هيچ سازماني در برگزاري نمايشگاه مذكور صورت نگرفته بود؛ پيشنهادي از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت تعطيلي نمايشگاه ارایه شد، اما با دستور رياست ستاد مقابله با كرونا مجددا بررسي و با صلاحديد، بازگشايي صورت گرفت.

ماهوتی افزود: باتوجه به اينكه نمايشگاه جزئي از اقتصاد و بازار تجارت محسوب مي شود و در این مرکز پروتكل هاي بهداشتي فراتر از مراكز ديگر مدنظر قرار مي‌گيرد، اعتقاد دارم در صورت قرنطينه سراسري، نمايشگاه مجبور به تعويق زمان هاي نمايشگاهي خواهد شد.

وی افزود: در هر صورت نمايشگاه بين المللي تبريز با توجه به مجوزهاي صادره كما في السابق طبق برنامه مصوب در سال جاري كليه نمايشگاه هاي خود را با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار خواهد کرد.

کد خبر 955278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha