مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان« نهضت احسان و تعاون» اجرا می شود

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: مرحله دوم رزمایش قرار است با عنوان«نهضت احسان و تعاون» اجرا شود که در راستای آن، کمک های مردم باید با رعایت موارد بهداشتی، به افراد آبرومند هدایت شود.

حجت الاسلام «علی نعمت زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: با وجود همه مشکلات در کشور، باید با همکاری هم، در جهت حفظ وحدت در کشور عمل کرده و مسؤولان  نیز برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه مرند ضمن اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور خاطرنشان کرد: نماز جمعه، نماز عبادی و سیاسی بوده و هم اکنون نزدیک ۹۵۰ نماز جمعه در سراسر کشور برپا می شود.

وی با بیان این‌که نماز جمعه در کلیه مسائل و رویدادهای مهم، بلندگوی نظام بوده و همیشه در راستای حفظ و افزایش وحدت ملی عمل کرده است، افزود: نماز جمعه با داشتن ریشه قرآنی، وحدت آفرین است.

نعمت زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که، بیماری کرونا مشکلات بسیاری را در دنیا به وجود آورده است، گفت: در کشور ما، به لطف توجه مردم، تلاش مسؤولان و به برکت جمهوری اسلامی، موج اول شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، رزمایش مواسات و کمک مومنانه، حرکتی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری، به صورت ملی در سراسر کشور صورت گرفت و با نجابت و ایمان مردم، عامل عزت و سربلندی برای ایران اسلامی شد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم رزمایش نیز قرار است با عنوان «نهضت احسان و تعاون» اجرا شود که در راستای آن، کمک های مردم باید با رعایت موارد بهداشتی، به افراد آبرومند هدایت شود.

کد خبر 953265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha