مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در محل همایش‌های سپاه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: بعضی از پیشنهادات و اقدامات دشمن در حکم اسب ترواست. برجام یک اسب تروا بود و نظام سلطه از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فرو نگذاشت و اگر هدایت‌ها و مراقبت‌های رهبری نبود، دشمن با اسب‌های تروا ما را شکست می‌داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سد بزرگی که می‌تواند انسان را حفظ کند؛ تقواست، خاطرنشان کرد: شیطان اگر نفوذ کند، سد شکنی خواهد کرد. قرآن نیز به ما توصیه می‌کند که مواظب باشید شیطان در شما نفوذ نکند که اگر نفوذ کرد، لباس تقوا را از تن شما در خواهد آورد.

وی افزود: طبق فرمایش امام صادق(ع)، اگر زیر چتر ولایت باشید در همین دنیا نیز در بهشت هستید. یعنی آخرت انعکاس اعمال ما در این دنیاست. اگر ما در این دنیا ولایت‌پذیر باشیم، در آخرت درون در بهشت خواهیم شد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه ما در سپاه پاسداران افتخارمان ولایت‌مداری است، گفت: این افتخار همواره دشمنان را ناراحت و خشمگین کرده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقذیر از خدمات حجت‌الاسلام کاملی‌فر که به دلیل موعد بازنشستگی  امکان ادامه مسؤولیت را نداشته است، حجت‌الاسلام سرایی از رزمندگان لشکر عاشورا به عنوان مسوول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا معرفی شد.

کد خبر 951658

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha