کمک جمعیت هلال احمر در تقویت بنیه های فرهنگ دینی  اثرگذار است

آیت الله فلاحتی گفت: کمک جمعیت هلال احمر در تقویت بنیه های فرهنگ دینی و بومی بسیار اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(سه‌شنبه، ۷ مرداد) در دیدار با «فرید مرادیان» معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) با بیان اینکه جمعیت هلال احمر پس از انقلاب اسلامی منشا خدمت به مردم در حوادث غیرمترقبه و بحران‌ها بوده و کارهای خوبی انجام داده است گفت: این جمعیت سازمانی غیردولتی و مردمی است که به دور از حاشیه، خدمات رسانی را اولویت قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان باقدردانی از جمعیت هلال احمر که حاشیه های ناسالم کمی داشته است  افزود: از نهاد خودجوش مردمی هلال احمر در خدمت‌رسانی به جامعه تقدیر می‌کنم.

 

وی با تاکید بر خودصیانتی درون سازمانی در جمعیت هلال احمر و لزوم نظارت عمومی تصریح کرد: در توجه به اموال عمومی و بیت‌المال دقت داشته باشید چراکه کوچک‌ترین کاستی‌ها منجر به آسیب به تمام بخش‌ها می‌شود.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به جمعیت گیلان که رتبه نخست را به لحاظ سالمندی داشته و از استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود افزود:  یکی از بخش‌های توانبخشی، فرزندآوری است که از مطالبات مقام معظم رهبری است و فرهنگ‌سازی درست در این موضوع اثرگذار است.

 

امام جمعه رشت تاکید کرد: از جمعیت هلال احمر انتظار می‌رود که به فرزندآوری توجه ویژه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ دینی بسیار تاثیرگذار باشد اظهارداشت: هدف رسیدن به مقصد پاک است و جمعیت هلال احمر سازمانی برخاسته از مردم است و جامعه به خدمتگزاران عرصه سلامت و بحران ها کمک می کنند.

 

*بهره برداری از ۲ پروژه جمعیت هلال احمر گیلان در هفته دولت امسال

«فرید مرادیان» نیز در دیدار مذکور با قدردانی از حمایت های آیت الله فلاحتی از این جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر اصول هفتگانه ای مانند بی غرضی، جهان شمولی، وحدت و … دارد که مورد توافق بین الملل بوده و جمهوری اسلامی ایران نیز بر آن صحه گذاشته است.

 

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور از بهره برداری از ۲پروژه توانبخشی و بازتوانی اعضای مصنوعی این جمعیت همزمان با هفته دولت سال جاری در گیلان خبر داد و تصریح کرد: مجتمع خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی در رودسر و مجتمع توانبخشی، درمانگاه و داروخانه هلال احمر در رشت افتتاح می شود.

کد خبر 954481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha