برگزاری مسابقه خطبه غدیر در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: مسابقه خطبه غدیر با هدف آشنایی جوانان با واقعه غدیر در ملایر همزمان با دهه ولایت برگزار می‌شود .

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با دهه ولایت برنامه‌های متنوعی را با همکاری سایر نهادها در سطح شهرستان ملایر اجرا خواهد کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به تشکیل جلسه ستاد غدیر شهرستان و مشخص شدن کمیته‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته روحانیون، کمیته قرآن و مسابقات ،کمیته تبلیغات اطلاع رسانی و فضای مجازی وفضا سازی  و..... است.

وی با بیان اینکه با همکاری هیات‌های مذهبی شهرستان برنامه‌های خوبی در ابن ایام پیش بینی شده افزود: قرار است از سوی هفت هیات توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و سادات نیازمند در این ایام انجام شود.

وی  دیدار با خانواده سادات هر محله و علمای شهر از جمله حجت الاسلام  سید رضا فاضلیان امام جمعه سابق ملایر با همکاری هیاتهای مذهبی ،پخش برنامه های متنوع از مساجد هر محله   و پخش سی دی در مساجد و حسینیه در روز عید غدیر برپایی کاروان شادی در شب عید غدیر در خیابانها ، کاروان غدیر با حرکت ماشینهای تزئین شده در سطح شهر و برگزاری مسابقه انتخاب زیباترین آذین بندی در سطح شهر ، برپایی ایستگاهای صلواتی و توزیع پک بهداشتی را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت در ملایر برشمرد.

 

وی با بیان اینکه پیشنهاد شده تا از گوشت قربانی در عید قربان برای کمکهای مومنانه و اطعام استفاده شود  از  برگزاری مسابقه خطبه غدیر  خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف آشنایی جوانان با واقعه غدیر برگزار می‌شود که سوالات و شرایط شرکت در مسابقه در  کانال های مختلف  منتشر شده و به 12 نفر از برگزیدگان هدایای نفسیی اهدا می‌شود.

وی  برگزاری مسابقه جشنواره "پيمان ماندگار" در 5 رشته و جوایز ارزنده از سوی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی  و برگزاری مسابقه نقاشی  ویژه کودکان 6 تا 12 ساله با موضوع غدیر را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه ولایت دانست.

حجت الاسلام نجفی  با بیان اینکه 60 روحانی مستقر در روستاها و 35 روحانی نیز در سطح شهر ملایر برنامه های خود را برای این ایام دارند گفت:  برگزاری جشن در فضای باز نیز از برنامه های پیش بینی شده در دهه ولایت است.

کد خبر 954590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha