طرح آمران سلامت هلال احمر در بهشهر برگزار شد

ترابی گفت: طرح آمران سلامت هلال احمر در بهشهر با هدف اطلاع رسانی در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری داوطلبان و امدادگران هلال احمر برگزار شد.

« محمدرضا ترابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: تیم‌های جمعیت هلال احمر در طرح «آمران سلامت» در دوران کرونا، هشدار و ارائه توصیه‌های بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا را در دستور کار قرار داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: جمعیت هلال احمر همواره در خط اول امداد و کمک رسانی قرار دارد و در این شرایط حساس  شیوع بیماری کرونا هم بیکار ننشسته و با قوت وارد کار شده است.

 

وی گفت: تیم های مختلف هلال احمر در طرح « آمران سلامت» به همراه آموزش و اهدای ماسک به شهروندان و کسبه تلاش کردند تا اطلاع رسانی مناسبی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در رستمکلا انجام دهند و این طرح در سطح شهرستان بهشهر اجرایی می شود.

 

ترابی با اشاره به اینکه هلال احمر از اسفندماه سال گذشته با شیوع کرونا در خط اول اطلاع رسانی همراه و همگام با بهداشت و درمان و مسئولان بوده است، تصریح کرد: با برپایی ایستگاه‌های مختلف در مرحله اول کرونا، غربالگری‌های اولیه از مسافران انجام شد و همچنین گندزدایی و کمک به محرومان و بیماران با قوت اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: طرح « آمران سلامت» با شیوع جدید ویروس کرونا، به همراه تیم های مختلف داوطلبان و امدادگران هلال احمر شهرستان بهشهر  و با همراهی شهردار رستمکلا در سطح شهر رستمکلا انجام و تیم هلال احمر با حضور در شهر رستمکلا اطلاع رسانی مناسب در این حوزه و مقابله با کرونا را انجام دادند.

کد خبر 954709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha