افزایش ۲۱ درصدی ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در درمیان

بذرافشان گفت: ۹۵ هزار و ۵۰ نفر ساعت آموزش در حوزه خدمات در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان درمیان ارائه شده است که نسبت به سال قبل از آن ۲۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگر خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی بذرافشان»، صبح امروز(8 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان درمیان در سال گذشته اظهار داشت: میزان تعهد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان در سال گذشته ۲۶۷ هزار و ۷۱۶ نفر ساعت و میزان عملکرد مرکز ۴۵۳ هزار و ۴۱۷ نفر ساعت بوده است.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان افزود:  ۹۵ هزار و ۵۰ نفر ساعت آموزش در حوزه خدمات در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان درمیان ارائه شده است که نسبت به سال قبل از آن ۲۱ درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: همچنین سال گذشته در حوزه فرهنگ و هنر نیز ۱۰۷ هزار و ۲۴۷ نفر ساعت آموزش صورت گرفته است که نسبت به سال قبل از آن ۲۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان  با اشاره به ارائه آموزش های فنی حرفه ای در حوزه کشاورزی این شهرستان، گفت: سال گذشته ۱۳ هزار و ۱۳۱ نفرساعت آموزش در حوزه کشاورزی ارائه شده است که نسبت به سال قبل از آن ۳ درصد رشد داشته است.

 

بذرافشان تصریح کرد: همچنین سال گذشته در حوزه صنعت نیز ۲۳۶ هزار و ۵۹۴ نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه شده است که نسبت به سال قبل از آن ۵۲ درصد افزایش داشته است.

 

وی به عملکرد آموزشی مرکز به تفکیک نوع آموزش در سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا در حوزه زنان خانه دار ۱۷ هزار و ۳۹۸ نفر ساعت و در بحث شاغلین بنگاه های اقتصادی نیز ۱۹ هزار و ۶۲۹ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای درمیان از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به ۲۰ هزار و ۹۰۷ نفر از ساکنین مناطق محروم مرزی خبر داد و یادآور شد: همچنین سال گذشته در حوزه عشایر نیز ۲۳ هزار و ۴۱ نفر ساعت آموزش توسط این مرکز ارائه شده است.

 

بذرافشان اظهار داشت: سال گذشته ۱۱۹ هزار و ۱۰۵ نفر ساعت آموزش به متقاضیان مهارت آموزی، ۸۶ هزار و ۹۰۴ نفر ساعت آموزش به ساکنین مناطق روستایی، ۵ هزار و ۷۶ نفر ساعت آموزش به معتادین بهبود یافته و ۴ هزار و ۵۲۴ نفر ساعت آموزش به زنان سرپرست خانوار ارائه شده است.

 

وی از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به افراد دارای معلولیت با ۴۲۰ نفر ساعت، سربازان وظیفه با ۴۹ هزار و ۴۵۳ نفرساعت، دانش آموزان با ۹۷ هزار و ۱۸۳ نفرساعت و دانشجویان با ۹ هزار و ۷۷۷ نفر ساعت خبر داد.

کد خبر 954711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha