شناسایی و انهدام ۱۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

مظفری از شناسایی و انهدام ۱۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران و کشف ۸۴۴ کیلو انواع مواد مخدر در تیر۹۹ در استان خبر دادو از مردم عزیز و فهیم مازندران خواست تا گزارش ها و فعالیت های مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره ۱۱۰اطلاع دهند .

«احمد مظفری» درخصوص انهدام 12باند قاچاق موادمخدر در مازندران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت : با انجام 180 طرح و عملیات در حوزه پاکسازی نقاط آلوده ، ارتقاء امنیت اجتماعی ، کنترل محور مواصلاتی ، هزار و 92مرد و 43 زن در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر در استان دستگیر شدند .

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از توقیف 71 دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور در طی همین مدت در استان خبر داد و افزود : در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر علاوه بر متلاشی شدن 12 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر و کشف 844کیلو انواع مواد مخدر، تعداد 616 خرده فروش مواد مخدر در مازندران نیز دستگیر شدند و از مجموع دستگیر شدگان 416 نفر از افراد معتاد بودند .

 

وی تاکید کرد: با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در تیر 99 نسبت به تیرماه 98 قریب 4 برابر شده است و با عزم جدی نیروهای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عرصه بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تنگ تر خواهد شد .

 

مظفری از مردم عزیز و فهیم مازندران خواست تا گزارش ها و فعالیت های مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره 110اطلاع دهند .

 

کد خبر 954712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha