ارائه آموزش های عمومی برای کنترل بیماری کرونا ضروری است

حجت الاسلام مبلغی با تقدیر از تلاش های شبکه بهداشت و درمان و مجاهدت های پزشکان و پرستاران در مقابله با بحران کرونا، گفت: ارائه آموزش های عمومی برای کنترل و مهار این ویروس منحوس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله« احمد مبلغی» امروز(8 مرداد) در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: فعالت شبکه بهداشت و درمان و پزشکان و پرستاران در مقابله با بحران کرونا و رسیدگی به بیماران جهادی بوده است.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمان استان لرستان در بحران کرونا قابل تقدیر است، افزود:  بی تردید در شرایط حساس کنونی، هر گامی که ایثارگران جامعه پزشکی جهت ارتقا سلامت جامعه برمی دارند در ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز کادر درمان درخط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند، افزود: برای کنترل و مهار این ویروس منحوس باید آموزش های لازم به صورت مستمرو با بهره گیری از ظرفیت های موجود چون فضای مجازی و رسانه به مردم ارائه شود.

 

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: آموزش حوزه های مختلف سلامت  به ویژه وضعیت کرونا مبنی بر خاستگاه دین باشد.

 

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم، رعایت دقیق و مضاعف اصول بهداشتی از سوی هیات های مذهبی و عموم مردم ضروری است.

 

حجت الاسلام مبلغی خاطرنشان کرد: تلاش خداپسندانه و مردم دارانه مدافعان سلامت که در برهه حساس شیوع ویروس مهاجم و منحوس کرونا دراستان و کشور، بدون چشمداشت به شیوه ای ایثارگرانه و مومنانه خوش درخشیدید نزد خداوند و مردم ماندگار می باشد.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: زحمات و تلاش مستمر مدیران و کادر درمان استان از جمله پزشکان فرهیخته، پرستاران فداکار و دیگر اعضای ارزشمند جامعه بهداشت و درمان در سراسر استان که مدال پر افتخار  "مدافعان سلامت" را بر سینه دارند قابل تقدیر است.

کد خبر 954739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha