آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم و دهم مردادماه برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خبر داد: آزمون ورودی مدارس سمپاد(تیزهوشان) ورودی پایه هفتم در نهم مرداد و ورودی پایه دهم در دهم مردادماه در ۱۵ حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد امیری» امروز چهارشنبه با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم و دهم مردادماه برگزار می‌شود، اعلام کرد: آزمون ورودی پایه هفتم روز پنجشنبه نهم مردادماه با حضور بیش از 1400 دانش آموز در 10 حوزه در شهر بجنورد آغاز خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: همچنین آزمون ورودی پایه دهم نیز روز جمعه دهم مردادماه با حضور حدود 800 نفر در 5 حوزه‌ که در کارت‌های ورود به جلسه تعیین‌شده است، برگزار می‌شود.

 

وی از شرکت کنندگان در خواست کرد ساعت 8 صبح با در دست داشتن کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه در حوزه های برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

 

امیری خاطرنشان کرد: بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش کارت‌های ورود به جلسه‌ای که برای 27 تیرماه صادرشده بود برای این آزمون نیز معتبر بوده به‌جز تاریخ برگزاری بقیه موارد آن قابل استناد است لذا خانواده‌های گرامی نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

 

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان با ماسک در جلسه آزمون الزامی است، تصریح کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزاری می شود و به همین منظور تعداد حوزه های آزمون نیز افزایش یافته تا از تراکم دانش آموزان کاسته شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تاکید کرد: خانواده‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کوید 19 اهتمام جدی به عمل‌آورند و از ازدحام مقابل حوزه‌های آزمون پرهیز کنند.

کد خبر 954813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha