۱۱۰ جهیزیه در دهه ولایت به زوج‌های بی‌بضاعت تعلق می‌گیرد

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: به مناسبت دهه ولایت و فرارسیدن عید غدیر ۱۱۰ جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت شهرستان بندرماهشهر تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» عصر امروز (چهارشنبه ۸ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه بندرماهشهر در تشریح برنامه‌های دهه ولایت اظهار کرد: ما در آستانه ایام دهه مبارک ولایت و عید غدیرخم هستیم که قرار است در این ایام برنامه‌های متعددی برگزار شود.

 

امام جمعه بندرماهشهر با بیان اینکه معرفی عید غدیر یک وظیفه بوده و خدمت بزرگی به اسلام است افزود: خوشبختانه ستاد غدیر این شهرستان هر ساله برنامه‌های خوب و پرباری دارد که با همت جوانان و مسئولان از عید قربان آغاز و تا عید غدیر پایان می‌یابد.

 

وی با اشاره به اینکه هر ساله پیش از دهه ولایت ما با برگزاری نشست‌های متعدد، برنامه‌هایی تنظیم کرده و پشتیبانی و اجرا می‌کنیم اذعان داشت: هشت کارگروه متفاوت ایجاد شده است.

 

حجت‌الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه عمده کارهای ما در شرایط شیوع کرونا بوده و در این راستا کارگروه‌هایی همچون تبلیغ و آموزش، برنامه‌های هنری، نهج‌البلاغه و ... تشکیل شده است اضافه کرد: برگزاری مسابقه نقاشی و برنامه‌های ورزشی، مسابقات قرآنی و خطبه‌های نهج‌البلاغه، برگزاری محفل انس با قرآن در چهارچوب فضای مجازی از برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت است.

 

وی عنوان کرد: تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در قالب گروه مواسات علوی، تهیه ۱۱۰ جهیزیه برای زوج‌های فقیر، تکریم سادات شهرستان، تهیه ۱۰ چرخ خیاطی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از برنامه‌های مهم و تاثیرگذار دهه ولایت است.

 

امام جمعه بندرماهشهر با اشاره به اینکه راه‌اندازی کاروان شادی، نورافشانی، تهیه، چاپ و توزیع پوستر پلاکارد و ایجاد گروه‌های متنوع مجازی و راه‌اندازی پویش من غدیری‌ام از اهم برنامه‌های فرهنگی ستاد غدیر شهرستان است یاد آور شد: کمیته بانوان و خانواده نیز در ستاد غدیر فعال بوده و برنامه‌های متنوعی برای این دهه دارند. 

 

کد خبر 954963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha