دعای عرفه در شهرها و بخش های جنوب کرمان برگزار می شود 

فردا ۹ مرداد دعای عرفه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در شهرها و بخش های جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، نهم ذی الحجه روز عرفه نام گذاری شده است و امسال این روز مصادف با پنج شنبه ۹ مرداد ماه می باشد و طبق روال سال های گذشته در چنین روزی به همت اداره های تبلیغات اسلامی و با همکاری هیئت های مذهبی دعای عرفه در هفت شهرستان جنوبی کرمان برگزار می شد.

امسال با توجه به شیوع کرونا مراسم دعای عرفه متفاوت تر از سال های گذشته در شهرها و بخش های جنوب کرمان برگزار می شود.

یکی از موارد ضروری که بایستی شرکت کنندگان در این مراسم مدنظر داشته باشند، استفاده از ماسک و دستکش و همچنین بهمراه داشتن کتاب دعا و زیر انداز است تا از گسترش ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.

مردم مومن هفت شهرستان جنوبی به ترتیب زیر می توانند در شهرها و بخش های محل سکونت خود در این مراسم حضور یابند.

در شهر جیرفت دعای عرفه فردا راس ساعت ۱۷ و سی دقیقه در جوار گلزار شهدا و با نوای سید حسین طیبی و مصطفی امیرمحمدی برگزار می شود و همچنین در شهر درب بهشت راس ساعت ۱۷ بعدازظهر و در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

دعای عرفه فردا بعدازظهر راس ساعت ۱۷ در جوار گلزار شهدای گمنام ( پارک لاله های گمنام) شهر عنبرآباد برگزار می شود البته برای این که افراد سالمند و بیمار از فیض این دعا محروم نشوند این مراسم به صورت زنده از طریق اینستاگرام نیز برگزار می شود.

همچنین این دعای پر فیض فردا ساعت ۱۷ بعدازظهر در مصلی شهر کهنوج واقع در مسجد جامع بهمن این شهر و با نوای اسماعیل گرجی برگزار می شود و مردم مومن شهر فاریاب نیز فردا بعدازظهر می توانند راس ساعت ۱۸ بعدازظهر در محل گلزار شهدا از دعای پر فیض عرفه بهره مند شوند.

دعای عرفه در شهر قلعه گنج راس ساعت ۱۷ بعدازظهر در جوار گلزار شهدای این شهر و با نوای حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه و محسن نسب امیری برگزار می شود.

مردم مومن شهر منوجان نیز می توانند راس ساعت ۱۷ بعدازظهر با حضور در گلزار شهدای گمنام از دعای عرفه با نوای حجت الاسلام مهدی سر رشته داریان فیض ببرند.

فردا راس ساعت ۱۷ بعدازظهر دعای پر فیض عرفه در شهر رودبار جنوب در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر و با نوای جواد سنجری و مهدی سالاری برگزار می شود و علاوه بر این فردا راس ساعت ۱۷ بعدازظهر دعای عرفه در مسجد سید الشهدا (مسجد بازار) شهر زهکلوت و با نوای حجت الاسلام ایمان مهدوی راد برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ مراسم معنوی دعای عرفه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و با موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود و مومنین به منظور حفظ سلامت خود و سایرین علاوه بر رعایت نکات بهداشتی  بایستی از آوردن کودکان، سالمندان و افراد بیمار خودداری کنند.

کد خبر 954999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha