خراسان جنوبی با هم افزایی و همکاری همه دستگاه های اجرایی توسعه می یابد

خسروی اسفزار با بیان اینکه خراسان جنوبی با هم افزایی و همکاری همه دستگاه های اجرایی توسعه می یابد، گفت: نباید دستگاهی برای دیگری سنگ اندازی کند؛ توسعه باید متوازن باشد اگر محیط زیست در این راه توسعه در نظر گرفته نشود ضرر آن را در آینده خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (چهارشنبه 8 مرداد) در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار داشت: یک بخش از مشکلات کاری متاسفانه به خاطر وجود گرایش های سیاسی روی می دهد که خوشبختانه این موضوع در خراسان جنوبی وجود ندارد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: محیط زیست به معنای محیط زندگی است و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از این فرصت محرم برای فرهنگ سازی کردن موضوع حفاظت از محیط زیست استفاده کنید و از ائمه جماعات و مبلغان بخواهید تا در مساجد و منبرها در خصوص این موضوع سخنرانی کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: مردم خراسان جنوبی مردم متدینی هستند و توصیه های دینی اثر بیشتری بر روی آن ها می گذارد بنابراین به سراغ مبلغان بروید تا در این زمینه فعالیت هایی در مساجد داشته باشند.

 

خسروی با بیان اینکه پسماندها باعث نابودی محیط زیست می شوند، افزود: باید فرهنگ سازی کنیم که مردم از پرتاب زباله ها در محیط زیست جلوگیری کنند؛ مشاهده می کنید که در روز سیزده بدر چه آسیبی به طبیعت به خاطر عدم رعایت برخی افراد وارد می شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در پایان با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با هم افزایی و همکاری همه دستگاه های اجرایی می تواند توسعه یابد، ادامه داد: نباید دستگاهی برای دیگری سنگ اندازی کند و توسعه باید متوازن باشد و اگر محیط زیست در این راه توسعه در نظر گرفته نشود ضرر آن در آینده خواهیم دید.

کد خبر 955003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha