درخشش دانش آموزان ملایری در مسابقات قرآن و عترت با کسب ۴۷ رتبه استانی

بیات گفت: دانش آموزان ملایری در مسابقات قرآن و عترت با کسب ۴۷ رتبه استانی خوش درخشیدند.

«مسلم بیات» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان در  در سال تحصیلی 98 -99  بالغ بر5 هزار  دانش آموز ملایری  شرکت کردند که بعد از رقابت یک هزار و 800 دانشآموز به مرحله شهرستانی راه یافتند.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر  افزود: بعد از رقابت دانش آموزان در مرحله شهرستانی در مرحله استانی نیز بیش ازیک هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند .

 

 وی با اشاره به اینکه در مسابقات قرآن و عترت امسال 53 رتبه استانی نصیب فرهنگیان و دانش آموزان ملایر شد تصریح کرد: دانش‌آموزان شهرستان ملایر با کسب 47 رتبه برتر استانی و فرهنگیان با کسب 6 رتبه برتر استانی در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز خوش درخشیدند.



 بیات افزود : شهرستان ملایر دربخش دانش‌آموزی موفق به کسب 18 رتبه اول ، 17 رتبه دوم و 12 رتبه سوم در استان در  رشته‌های مختلف  و  در بخش فرهنگیان نیز موفق به کسب 3 رتبه اول 2 رتبه دوم و 1 رتبه سوم  شد  و 11 دانش آموز نیز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.



وی همچنین  از کسب رتبه سوم کشوری در رشته نقاشی بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری توسط دانش آموز ملایری خبر داد و گفت: این دانش آموز پایه یازدهم هنرستان دهخدا با شرکت در بیستمین فراخوان پرسش مهر ریاست جمهور موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته نقاشی شد.



بیات ادامه داد: پرسش مهر همه ساله در راستای تقویت روحیه پرسشگری بین دانش آموزان پیرامون موضوعی خاص و در قالب چند رشته برگزار می شود که امسال نیز در 18 رشته و با محوریت مدرسه شاداب و پرنشاط برگزار شد.

کد خبر 955025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha