آمادگی بهزیستی خراسان جنوبی جهت جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان

رحیمی از آمادگی بهزیستی خراسان جنوبی برای جمع آوری نذورات قربانی مردم در قالب اجرای دو طرح «ما هم می‌توانیم سهیم باشیم» و «ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی» خبر داد.

«حسن رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به روشهای جمع آوری نذورات مردم و خیرین در عید قربان، گفت: امسال دو طرح ما هم می‌توانیم سهیم باشیم و ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان اجرایی می‌شود.

 

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی با تشریح طرح «ما هم می‌توانیم سهیم باشیم» به مناسبت عید قربان، ادامه داد: به علت افزایش قیمت ذبح گوسفند از افراد علاقه‌مند درخواست شده است تا با واریز مبلغ سهم های ۵۰ هزار تومانی در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومان مشارکت کنند.

 

رحیمی بیان کرد: همچنین در طرح ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی نیز مردم خیر و نیکوکار می‌توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های اعلامی از سوی بهزیستی و ادارات بهزیستی شهرستان ها اهدا کنند.


معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در عید قربان تا غدیر سال گذشته پنج هزار و ۵۹۶ کیلوگرم گوشت از سوی خیّران تحویل این اداره و مراکز تحت نظارت شد تا بین مددجویان و نیازمندان توزیع شود، گفت: امسال نیز مبالغ نقدی و گوشت قربانی پس از جمع‌آوری با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در اختیار مددجویان بهزیستی قرار می‌گیرد.

 

وی عنوان کرد: مردم نوع دوست و خیر می‌توانند نذورات نقدی خاص این ایام را با توجه به شیوع ویروس کرونا به شماره کارت مجازی بانک مرکزی 367957079939448 و شماره شبا IR600100004180034541947696  واریز کنند.

 

رحیمی افزود: روش های مختلفی همچون مراجعه به وب سایت سازمان بهزیستی به نشانی اینترنتی www.behzisti.ir، اپلیکیشن های:(سکه، آپ، ۷۲۴، تاپ، جیرینگ، همراه کارت، ستاره اول) و کدهای دستوری #۹*۷**۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است تا بتوانند کمک های نقدی خود را مستقیم و متناسب با نیت خود، به دست نیازمندان و مددجویان سازمان بهزیستی برسانند.


معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار  و ۶۰۰ نفر در استان مستمری بگیر بهزیستی هستند و بیش از ۱۲۲ هزار نفر هم از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند.

کد خبر 955107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha